- All
- Bestellen en betalen
- Algemene informatie
- Lidmaatschap
- gegevens en account
- Technische informatie
- Cursussen/webinars
- accreditaties
- toets/certificaat
De reden is meestal dat het accreditatie formulier niet is ingevuld. Als je dat wel hebt gedaan, neem dan contact met ons op.
Het maximum is 10 werkdagen maar wij streven er naar de punten binnen de week bij te schrijven.
Klik hier voor de punten per beroepsgroep.
Dat mag wel maar wij zullen er niets mee doen. Je moet het accreditatieformulier opnieuw invullen om verder te kunnen.
De toets staat altijd onderaan de hoofdstukken van een cursus of informatiepakket (webinar). Klik op ‘account’ in het hoofdmenu en daaronder op ‘mijn leerstof’ in het submenu. Klik dan op de balk met de leerstof waarvan je een toets wil afleggen. Scrol naat beneden en klik op ‘toets’.
Ja, dat doen wij. Jij hoeft enkel de cursus af te werken, de toets af te leggen en het formulier in te vullen. Je krijge een mail als de punten bijgeschreven zijn.
Klik in het hoofdmenu op ‘info’. Vervolgens in het submenu op ‘accrediteren’, en daaronder op ‘formulier’.
Ja, dat klopt. Je moet het opslaan op jouw computer. Dat is het bewijs dat je hebt meegedaan.
Heel vervelend als de punten nog niet binnen zijn en dat gebeurt ook niet vaak. Wij hebben er alles aan gedaan om het vlot te doen verlopen. Je moet mett ons contact opnemen als je van mening bent dat er iets is misgegaan.